Welkom!

Welkom!
Welkom!

zondag 16 oktober 2016

In m'n schetsboek

Halverwege inktober, en ik doe nog steeds mee! Vanmorgen de tekening van gisteren gemaakt, maar de dag duurt nog, dus heb in principe nog voldoende tijd voor nog een.

Veertjes horen er natuurlijk ook weer bij. Waar de bovenste vandaan komt, weet ik niet meer (foei!) maar de onderste vond ik twee weken geleden tijdens een wandeling in Rijssen.

Fineliner 0,05


Onze bureaustoel, gezien vanaf de bank. Het was nog best lastig om hem zo een poosje midden in de kamer te laten poseren. Hij vraagt gewoon om een zetje wanneer je er langs loopt...

Fineliner 0,05



Onze jongste, getekend vanaf de schoolfoto van 2015/16. Ze is het net niet (!).
Fineliner 0,05   










Getekend vanaf een foto uit een tijdschrift.

Lamy vulpen EF nib
 De zomer kan wat mij betreft blijven duren, maar wanneer het eenmaal herfst is geniet ik liefst eindeloos van de prachtige kleuren, de frisse wind en het lekkere zonnetje. Dit blad lag in de tuin (samen met nog een miljoen andere!) op een prachtige zonnige zondag!

Fineliner 0,05





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.