Welkom!

Welkom!
Welkom!

donderdag 27 oktober 2016

In m'n schetsboek

Vorige week had ik al voorspeld dat ik nog een inhaalslag nodig zou hebben deze week, en niets bleek minder waar. Vandaag moet ik nog de tekening van gisteren én vandaag maken. Maar het komt zoals het komt.

Wederom een paddenstoel, naar een foto van Adries de Groot.

Fineliner 0,05

Op maandag 24 oktober was onze schat jarig. We hebben het op zondag zeer geslaagd gevierd, dus de vlag hing op beide dagen in top.

Fineliner 0,05

Mijn ouders zijn vorige week naar Moldavië geweest, en hadden daar koekjes gekocht. Het zijn de lekkerste koekjes ooit! Lekker met muntsmaak, zoet en fris. Ik heb geen idee wat er op de verpakking staat!

Fineliner 0,05 en Stabilo fineliner

Passend bij het potje van vorige keer, deze is iets groter.

Fineliner 0,05

Deze tekening is voor Challenge 64 van Paint and draw together.
Mijn laatste inbreng voor deze challenge is alweer een poos geleden. Grappig detail is, dat ik was begonnen met het inkten van mijn schets, totaal niet tevreden was en weer helemaal opnieuw ben begonnen met schetsen op een nieuw blad. Ja, de mislukkingen zie je nooit he.
Misschien duurt het daarom af en toe wat langer....
Fineliner 0,05

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.