Welkom!

Welkom!
Welkom!

woensdag 6 september 2017

Vakantie-gevoel!

Heel, heel, heel lang geleden, namelijk 3 november 2014 postte ik het volgende plaatje:


De referentie-foto is van de vakantie van 2014. En naarmate de tekening vorderde, vond ik het steeds enger om eraan door te gaan, uit angst dat ik het zou verpesten.
Deze week alle moed verzameld, om als laatste HET HAAR te tekenen. En ik kan je zeggen, het was eng. Maar leuk. En kicken. En nu is ie klaar. Na bijna 3 jaar. YES!
En daar zat ik deze week dus weer in gedachten in Duitsland op de camping, aan de rand van het meer, in het zonnetje. Zo'n mooi plekje vinden we nooit meer, dachten we toen.
En nu weet ik dat we wel weer zulke mooie plekjes hebben gevonden. Maar de vakantie van 2014 was een hele mooie.

Kleurpotlood Polychromos op Bristol drawing board A3 formaat


3 opmerkingen:

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.