Welkom!

Welkom!
Welkom!

woensdag 6 december 2017

Kerstbal

Sinterklaas heeft Nederland weer verlaten, met een reusachtig gezellige pakjesavond als afscheid. Gewapend met een nieuw blok papier en nieuwe inkt (Oostindische inkt in groen (!), rood (!) en zwart) kan ik voorlopig weer lekker vooruit.
En dan gaan we hardlopend naar de kerst! En ik hou van kerst. Ik hou ZO van kerst. Van de gezelligheid thuis, van (bijna) de hele familie bij elkaar (we kunnen best over een paar maanden nóg een keer kerst vieren, maar dan wel met z'n allen), van het lekkere eten, en vooral van een hele week samen vrij. Die week die nu nog heerlijk lang lijkt, maar straks zo weer voorbij is.
Maar ik hou niet van de kerstboom. Ik heb dan ook al een aantal jaren geen traditionele kerstboom in huis. Met windlichten, groen, kransen en lichtjes maak je het ook heel mooi kerstig.
En ballen, want ik ben wel gek op ballen.
Dat dan weer wel.

Kroontjespen en groene oostindische inkt, zwarte fineliner 0.05



2 opmerkingen:

  1. Mooi! Kerstboom hoeft van mij ook niet meer, maar wel allemaal versieringen. Alvast fijne Kerst gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor al je lieve berichtjes Judy! Jij ook een hele fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren? Hartstikke leuk! De reactie wordt zichtbaar na controle.